onsdag 19. oktober 2022

Reunion/Støtvig hotell/Svullrya/LP/Hafjell/Løpetid

 Lørdag 24 september jobbet jeg først overtid på KO på Gardermoen. Dro så direkte til Larkollen, nærmere bestemt Støtvig hotell der det var reunion for gamle Fornebutollere. Kjempefint hotell og trivelig å møte gamle kollegaer igjen. Var hjemme nærmere 0200 om natta. 


Uka etter ble det to turer til Svullrya. Trening med Siv og Erling. Fine områder, og hundene var flinke. 



Helgen 1 og 2 oktober deltok jeg og Ailo på konkurransekurs i lydighet i Øyer. Vi overnattet på hotell, Scandic Hafjell, og Ailo oppførte seg eksemplarisk. Mye folk og unger, men han brydde seg ikke. Anne arrangerte kurs med Hege Lindahl, og vi alle fikk nyttige tilbakemeldinger. Ailo var kjempeflink, så dette var moro:-)





Denne måneden har stått i løpetidens tegn, først Sami, og så Nikki. Testet å ha henne flere ganger sammen med Arnie. hun leker og flørter litt, men hun vil ikke ha noen hannhund over seg. Testet litt med Ailo, med samme resultat...

Det ble også noen turer til Trondsbu. Forrige torsdag hadde jeg meldt på Ailo på rally klasse 3 på Hamar. Vi har en 1 premie, og mange disk. Og jammen ble det ikke en ny disk. Han hadde det kjempemoro, det ble noen ekstra snurrer, og da blir det disk. 

Så var det LP klasse 3 i regi av ODHK. Ja, hva skal jeg si. Fellesdekk gikk greit. Kikket på ekvipasjen som gikk foran oss, en hannhund som snuste og snuste og snuste. Og det gikk som jeg tenkte. Ved første vending på fri ved foten løp han en liten tur ut av ringen, da sa vi takk for oss....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar