tirsdag 12. april 2022

Arnie/hundesvømming/Sæter x 2/Ahus

 Dro til Jessheim for å trene nosework med alle hundene på mandag den 28 mars. Og det gikk fint, helt Arnie skulle ta siste økt. Han virket utilpass, prøvde å gjøre fra seg, peste og la seg tilslutt ned. Det så ganske dramatisk ut, og jeg satte han i bilen og kjørte til vet.klinikken på Jessheim. Var redd da jeg åpnet bakdøra, men han virket ok.Ble derfor ikke noe akutt besøk der. Var redd for både det ene og det andre, magedreing, nyrer, og at det satt fast noe i tarmene hans. Ga han smertestillende og litt matolje i våtforet, og da bæsjet han om kvelden. Den natta lå han i  sengen med meg, og jeg kjente at ryggen hans var som en stålfjær. Men han lå helt stille hele natta<3 Fikk time hos Hilde Antonsen på torsdagen, og det viste seg at han hadde låsninger i bakparten. Fikk løsnet det, men han skulle få minst en behandling til. Fikk time uka etter, og da var han mye bedre. Men ble virkelig redd, ting kan endre seg raskt her i verden.....

Var også på hundesvømming den uka, hadde med meg alle 4 hundene, og Arnie og Sami svømte uten problemer. Var første gang de var der. 

Det ble også to turer til Sæter, først med Nina, da trente jeg bare med Nikki, hadde dårlig tid skulle på jobb om ettermiddagen. Men, hun oppførte seg, og løste både enkel, og dobbelmarkeringene samt dirigeringene uten problemer:-)




Så var det trening med Vidar og Øyvind. Arnie stakk først avgårde med en and, så der blir det langline noen uker. Ellers gikk det veldig bra med alle hundene, tilogmed Sami fikk flere markeringer og dirigeringer. Farten er blitt litt mindre, ikke rart, hun fyller 12 år i mai. Men jeg syntes hun holder seg godt<3

Var på Ahus, og fikk et apparat som jeg skal bruke i 3 mnd. Skal "strømme" meg. Gjett om jeg merket det, da jeg første gang skulle flytte en av padsene, og jeg ikke hadde slått av strømmen. Jeg gjør ikke det igjen...... Håper dette kan hjelpe til og ikke ha så aktiv tarm til tider.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar