fredag 27. oktober 2017

Diaree, igjen/valpetest/sykmeldt

Er fremdeles ikke i form. Fikk svar på prøvene i går, alt var neg. Men noe er det. Må holde meg i nærheten av toalettet.

Valpene okser og vokser, og blir mer og mer aktive. Hadde ikke greid dette uten Arne som stiller opp, vasker tiss og bæsj og lufter de andre hundene. Får til å få  kost litt med valpene, de er bare er helt herlige. Tispene har litt bliss i panna, noe som ikke var planlagt, men noen overraskelser får en. Håper det minsker etterhvert. Ellers er de alle sammen herlige sosiale og trivelige valper.

Gjennomførte politiets valpetest på dag 49, og det er greit å se ulikhetene selvom jeg absolutt ikke tror at dette er noen fasit på hvordan valpene blir. Har skrevet en evaluering som hver valpekjøper får med seg.

Har ingen mulighet til å være på jobb slik jeg er nå, men prøvde meg på en liten biltur med valpene, og det gikk greit. Både jeg og valpene "sang" i 5 min, så roet det seg. Var ikke borte mer en 30 min, men både jeg og valpene var slitne da vi kom hjem....

Så skulle valpene chippes,  fylles ut helseattest, og en vaksinering. Heldigvis kom vet. hjem til meg pga smittefare, var stort agilitystevne i Kongsvinger i helgen, og der var det kennelhoste.. I tillegg hadde vi besøk fra Sverige, Cathrine med samboer  Per, som har pappa Milton kom for å hilse på valpene. Og de ble
ikke skuffet, disse valpene er bare helt fantastiske, trivelige, søte og sjarmerende, sier jeg som er helt objektiv........






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar