fredag 27. januar 2017

Sykmeldt/Treningshelg, Buhol/Jaktkonferansen.

Hadde friuke uke 3. Kneet er ikke bra så det blir ikke så mye aktivitet, men har fått time hos fysio etter å ha ringt flere ganger og "mast" .
Ellers har jeg og Kjersti vært og kikket på området der vi skal arrangere treningshelgen 21-23 april. Supert område, Buhol ca 30 min fra Skarnes.:


Jaktkonferansen ble arrangert på Quality Gardermoen 21 og 22 januar. Jeg og Kjersti deltok fra avdelingen vår, Kongsvinger og omegn. Trivelig og en treffer retrievervenner fra hele landet.  I tillegg en del faglig, bla.prøvelederkurs 6 og 7 mai, og så blir det trinn 2 instruktør jaktkurs. Krav 2 EK, og trinn 1 instruktørkurs. Det har jeg, så jeg er interessert, men vi får se.

Ellers har det blitt noen treninger.. Det som er så bra med jakttrening er at føreren kan stå stille mens hundene jobber. Passer perfekt i den situasjonen jeg er i nå:-) Her en liten lydighetsøkt hos Marianne; Sami, Ailo og så tre bilder av Marianne og Archie:






I tillegg en liten tur til Drangedal, nydelig forhold der , her bare søle og tåke. Her Waylon og Ailo ved fotballbanen/skytterbanen i Drangedal:







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar