mandag 25. juli 2016

Valpetreff/bilder/Sverigetrening

Her noen bilder fra valpetreffet på Fløytdammen forrige lørdag. Takk til Arne som tok disse flotte bildene:-)
















Dagen etter dro jeg til Sverige, nærmere bestemt Årjeng, walk up i et kjempefint område. Hadde bare med meg Sami, og ser at vi absolutt har noe å trene på, fot.... Vi var seks stk med to skyttere som gikk på linje. Men selvom vi ikke gikk mer enn 2000skritt verket jeg som bare det under foten. Greide såvidt å kjøre hjem, clutche var helt forferdelig.. Dro til legen på mandag, og fikk kortison og gele som jeg skulle smøre på. Skulle jobbet formiddager uka etter men det gikk ikke. Ble sykemeldt tilogmed torsdag. Jobbet nattvakter nå i helgen for Kari men har fremdeles veldig vondt. Har nå fri til fredag så jeg håper jeg blir bedre i løpet av uka.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar