fredag 24. januar 2014

Jobb/snø/kontaktmøte

Har ikke blitt så mye hundetrening i det siste. Årsaken er både jobb og mye snø. Har kommet meg over at det ikke blir noen valper. Ting settes i perspektiv når jeg hører om tisper som blir syke og må avlives og ikke minst når det har blitt født 10 valper, og plutselig skjer det som ikke skal skje.  Både tispa og alle valpene dør pga av akutt sykdom.

Har fått trent litt, inne. Mye en kan få gjort med raske sitt inne i stua. Ellers har jeg vært litt bekymret for "broren" til Truls, Viktor. Han har spondylose i ryggen, og så var han uheldig og brakk kjeven under lek for  14 dager siden. Kan ikke tenke meg en mer trivelig og snill labrador<3<3

Både han og Truls er nå 11,5 år gamle, og da "gamle" herrer. Legger ved et bilde av de to "herrene"




Var på kurs i uke 3, 830 til 1530 , ifb med jobb  13 til 17 januar. Slitsomt, orket ikke så mye da jeg kom hjem, mørkt ble det også.  Deltok på kontaktmøtet på Gardermoen lørdag 18 januar. Avdelinger fra hele Norge møtes på Gardermoen og utveksler erfaringer. Denne uka jobbet jeg nattvakter. Rakk en liten lydighetstrening med Vidar ved Rema i ettermiddag. Fot, innkalling, med forstyrrelser, og en apportering til hver hund. Fin trening:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar