tirsdag 22. november 2022

Overbelastning/Veien til FCI3/Jakttrening/Sæter/Travbanen

 Hadde en super helg med jaktkurs siste helgen i oktober, men det fikk jeg svi for uka etter. Overbelastning i rygg og knær... Måtte ta det med ro i nesten to uker før jeg begynte å fungere ok igjen. Alderen tar meg...

 Men det ble noen korte turer til både Sæter og Travbanen. I meget rolig tempo. 

Her Sami, snart 13 år:




Jeg kommer ikke til å være like  sprek, det er sikkert!

Deltok på siste samling med veien til FCI3 med Arnie. OG, det går framover, nå MÅ vi bare trene, så fixer vi det! Fikk også trent litt fot med Ailo:



Ellers har jeg Ailo deltatt på LP konkurranse, vi brøt , fikk tlf om overtid, og da måtte jeg stille opp. Ailo hadde det supert. Jeg, ikke like fornøyd. 

Så har det blitt jobb, litt trening på travbanen, mest rally og lp. Og ikke minst, hopp og lek!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar