mandag 25. januar 2021

SIAP/Hundehallen/Lahaugmoen/Sykmeldt

Jobbet 7-15 i uke 1 men tok ferie hele uka. Var heldig med været, og det ble to treninger på Siap med Vidar, Berit og Annichen. Vi brukte området ved paintballbanen, og fikk trent markeringer og dirigeringer. 

Uka etter var jeg med Nina til Hundehallen på Braskereidfoss. Fin hall, men litt langt å kjøre, og når det i tillegg ble det snøværet da jeg kjørte hjem ble det mange timer. Men, vi hadde en fin trening. Arnie syntes det var spennende med en stor hall, og han fikk også prøve området av hallen der det var lagt opp til Barn Hunt. Han fant tilogmed en død mus der....

Nina hadde satt opp fire hopphindre, og da testet jeg også både høyre og venstreføring med både Sami, Ailo og Nikki. Ailo og Sami fixet det fint, men Nikki syntes nok det ble noe vanskelig. Men så trente vi fotgående, løpe rundt, snurr rundt mm.

Ny tur på Siap der Arnie fikk hilse på Ina, kelpie som er 3 uker yngre enn han. Og de lekte fint i snøen:-)

Har vel sett mer flatterende bilde av Arnie men, men;-)


Dagen etter dro jeg og Ailo  til Lahaugmoen der vi traff Naomi. Hadde en fin lydighetstrening der:-)


Så var det jobbehelg. Jobbet ettermiddager fra fredag tilogmed torsdag, 15-2330. Ble litt ekstra gåing på mandag, og på tirsdag hadde jeg så vondt i høyre kne at jeg ikke greide å gå. Ringte fastlegen, og fikk utrolig nok time hos en turnuskandidat på torsdag. Dro på jobb både tirsdag og onsdag. Jeanette kjørte. Men på torsdag ble jeg sykmeldt, og venter nå på røntgen på sykehuset. Er veldig fornøyd med turnuskandidaten min, han undersøkte begge knærne, og jeg skal på ny time neste uke. 

Blir mye tv og avslapping nå, kjedelig. Men heldigvis er det sport på tv:-)

Her Arnie, 4 mnd:


Og han er jo utrolig søt når han sover<3





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar