lørdag 8. august 2020

Rally/Årsmøte/Utstilling!

 Dro til Brandbu den 26 juli med Sami og Ailo. Ailo ble nr.2 med 1 premie i klasse 2, og jeg kan nå søke om mellomtittel RL kl.2, for både han og Sami, men det bryr jeg meg ikke om.  Sami fikk jo en ny 1 premie i klasse 2 , og nå er begge to klare for klasse 3. Nikki ble hjem me, angrer litt på at jeg ikke stilte henne i klasse 2..

Dagene fortsatte med bistand til Magnormoen og vannkurs. Avdelingen gjennomførte årsmøte 30 juli, måtte det for å få momskomp. 3 fra styret og 5 medlemmer møttes i sola på travbanen.

Og i dag hart vi vært på Løten, og Ailo har deltatt på utstilling for 3 gang. Dommer Ferhagen mente han hadde et lite maskulint hode, litt lang rygg, noe steil framme, med gode vinkler bak. Er enig i det, utenom hodet da. Syntes han har et bredt fint hode jeg. Bra pels, vel presentert, hannhund av god type, korrekt bitt, god hals og overlinje. Løp noe uryddig, men vi har jo ikke trent..I tillegg er han operert i haseleddet.


På vei hjem stoppet vi på Fløytdammen, og Isak og Ailo fikk svømt litt:-) 















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar