tirsdag 19. mai 2020

AK kurs/Rally stevne/17 mai!

Deltar på AK kurs i regi av avdeling Oslo med Nikki sammen med Kjersti og Nova, oppstart mandag 11 mai. kl.1830 på Bogstad. Instruktører er Andre A og Wenche H. Vi var 8 ekvipasjer, og vi trente på ro og fotgående.....Noe som jeg ikke er så flink til selv...
Det er 6 oppmøter, og neste kurskveld er 25 mai..
Her søstrene på Bogstad:


Ellers jobbet jeg ettermiddager i uke 20, og den 16 mai hadde jeg meldt på Sami og Ailo på Rally stevne i regi av Hadeland hundeklubb. Og det gikk supert! I disse koronatider er det visse begrensninger, og det passet meg fint. Ingen premieutdelinger, synd når jeg nå vet at Ailo ble nr 2 i klassen med 196 poeng og direkte opprykk til klasse 2... Sami gjorde det også bra, 189 poeng, 1 premie, og 1 fattig poeng fra å få direkte opprykk..
Jeg hadde start nr. 1 med Sami og nr. 14 ut av 15 deltakere med Ailo. Ble lenge å vente, men kl.2200 om kvelden kom resultatene:-)

Denne uka har jeg jobbet 7-15 vakter, ganske stille på Gardermoen.


17 mai ble det litt trening. Her Sami og Nikki:


Og etterpå Prosecco, jordbær, skinke, potet og eggerøre sammen med Arne og Thor. Rakk å sitte litt ute før det ble for kaldt:







I dag  var vi på travbanen på rallytrening. Ellisiv satte opp to baner i klasse 1 og 2 og jeg fikk trent litt med både Sami, Ailo og Nikki:-) Isak har vært i litt dårlig form, men var veldig fornøyd etter en liten tur ned i skogen her etter treningen. Trente jo ikke med han, men han vil jo være med....

Her Marianne, Archie og Nikki:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar