torsdag 19. juli 2018

Radiumhospitalet/Overtid/Valpetreff/Bot

Jobbet nattvakter første uka i juli, og det var varmt veldig varmt, og det er det jammen ennå..
Og det har gått greit med Ailo, så derfor kjøpte jeg 10 klipp på vanntredemølle til han. Men etter en gang der ble han veldig halt...

Uka etter fikk jeg perm for å være med mamma til Radiumhospitalet. Og det viser seg at hun har fått kreft, og at hun skal få cellegift for brystet, og stråling for ryggen. Og endelig får hun smertelindring som virker, bort med tramadol, som hun ble dårlig av, og inn med smerteplaster. Og hun tar dette helt fantastisk, kjære, kjære mamma<3


Ikke nok med det, vi måtte også ordne hundevakt til Rizza, hunden til mamma. Stor takk til Ingebjørg som var hundevakt da mamma var innlagt i Skien i juni, og til Kjersti nå i juli, tusen tusen takk!!

Akkurat denne uka er Arne og Isak der, og så kommer jeg og Sami når mamma er ferdig med strålingen i slutten av måneden.

Har fått perm fra jobben, men det har også vært veldig greit og fått jobbet noen overtidsvakter.

Har vært på Fløytdammen med hundene i denne varmen, Ailo har fått svømt, og så har jeg trent litt med Sami og Nikki. Rett bakover med Sami, og sitt og bli med Nikki.  Og Hold fast må vi trene for seg med Nikki. Har ikke fokusert så mye på det, har nok annet å tenke på.


Og vi har tilogmed rukket et lite valpetreff der den 14 juli. Her noen bilder:










Dro til Jenni med Ailo den 16, og der fikk jeg nedslående nyheter. Hun mener senen har røket, og da må han opereres igjen:-(   Har kontaktet Sandefjord, og fått time der 17 august. Han går nå på rimadyl, og er i fin form, men....

Og som om det ikke var nok, kjørte jeg for fort på veien fra Kløfta og hit i går, kr 6400,- til onkel politi. Supert år hittil...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar