mandag 4. september 2017

Drangedal/røntgen/VALPER

Kjørte til Drangedal rett fra nattvakt på fredag den 25. Arne kjørte, han skulle ta toget til Sira fra Neslandsvatn. Jeg hadde sløvet hele veien fra Skarnes, så jeg greide fint å kjøre til mamma. Middag,så tur med Isak og Ailo rundt Motjern med mamma og Rizza.. Her sammen med den nye statuen på bygdetunet:


Lørdag, en tur til Sannidal, mamma fikk kjøpt liftgardiner, spørs om jeg greier å få hengt de opp.... + en kjempefin dørmatte. Middag, fiskekaker i brun saus med gulrotstuing, nydelig! Etterpå traff jeg Mona på bygdetunet. Sami løp litt, og etterpå var hun litt urolig, ser ut som hun har mange valper....

Søndag, opp til Unni Anita, om kvelden besøk hos Mona. Mandag, tur ned på kirkegården. Tirsdag, kjørte tilbake til Skarnes. Ble en tur til Greaker om kvelden. Kjersti var ansvarlig for fellestreningen, hverdagslydighet. Dagen etter,  tur til Jenny, kiropraktikk på Ailo og Isak, og røntgen av Sami. Ailo hadde en låsning i ryggen, og Isak litt mer, skuldre og bekken. Blir nok flere behandlinger på han. Så røntgen av Sami. Vi tok et bilde, og det er 6 mulig 7 valper i magen hennes..


Torsdag, tur til Trondsbu sammen med Anne og Berit. En og en hund. Trente bare med Ailo. Feltsøk, to vannmark. og en landmark.

Fredag, jobbehelg, men jeg måtte dra til legen. Hadde jæ....vondt i kneet. Tydligvis en eller annen betennelse. Skal ta det helt med ro i to uker, så MR.  Ingvild ble 50 år 1 september, og det ble en liten tur til henne på lørdag.

Sami er nå på dag 59, så nå venter og venter vi:



 Og her "kosebilde", Ailo og Isak:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar