fredag 1. november 2013

Ny blogg/oppkast/Finnskogen

Torsdag 31 oktober jobbet jeg overtid fra 0500 til 1200. Og det ble jammen en urolig natt. Var ute med Truls hele 7 ganger før jeg måtte stå opp kl.0330!!!  Han hadde spist katteskit, og det likte ikke magen hans noe særlig....ikke jeg heller! Vi merket også at han hadde vondt et eller annet sted på kroppen, for han skrek til når han beveget seg i visse stillinger.  Hadde jo gitt han smertestillende tidligere i uka, uten at det virket noe særlig. Bestemte meg derfor å bestille time hos veterinær.
Veterinæren sjekket han, og det viste seg at han har problemer med venstre skulder, artrose, og  da prøver vi i første omgang å ta en kur med rimadyl på en uke, og at vi tar det med ro.  Og når en i tillegg vet at han har spondylose i ryggen, fikk konstatert det for ca 1 år  siden ved hjelp av røntgen bilder, så.... Han er jo 11,5 år, så litt plager må en vel regne med i den alderen...

Fredag dro jeg og Aase til Finnskogen for sjekke ut treningsområder, og overnattings muligheter der i forbindelse med Clicker Campen neste år.  Og for noen treningsområder!!  Flotte overnattingsmuligheter også, så dette blir fantastisk. Det blir kurs i jakt, lydighet/brukslydighet, IPO, søk i bygninger m.m.




                               


                                
                               

                                  
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar