søndag 24. november 2013

Fellestrening, ute og inne/Sâlen

Uke 47 hadde jeg friuke, men fikk med meg fellestreningen på Kongsvinger trafikkstasjon på  tirsdagen. Bente var ansvarlig, og det var 7 ekvipasjer som deltok. Tannvisning, felles sitt og dekk, fot og innkalling. Sami var kjempeflink, og tilogmed tannvisning går fint, bruker avstandsbelønning. Isak var også flink, men han måtte undersøke "noe" før han kom på innkalling. 

Onsdagen ble jeg med Berit S  på innetrening  på Kløfta. Kjempefin hall, den hadde vært kalkunfjøs tidligere. Det var fem andre ukjente ekvipasjer  som trente men hverken Sami eller Isak brydde seg noe om dem.  Sami først, og det gikk veldig bra. Felles dekk og felles sitt. Stå, dekk og innkalling gikk unna. Prøvde også stigen og "bommen", noe uvant, men hun kom seg over uten problemer. Så var det Isak... Han blir jo ofte merket av omgivelsene, men denne gangen gikk det virkelig bra:-):-)
Han gjorde det han skulle og var fokusert både på meg og "arbeidsoppgavene" sine.  Fikk han over "bommen" også.  Han var noe usikker, men gikk over en tre -fire ganger.   Vi avsluttet med litt jakttrening sammen med Razer. Dirigeringer og et par innkallinger:-)

Torsdag dro jeg og Aase til Sâlen. Styremøte i Team Qrutrøk. Isak og Kirvil var med. Og jammen var vi effektive, både jeg, Aase, Grethe og Anna:-)  Fire timer gikk unna i en fei på torsdag ettermiddag, og resten ble vi ferdige med på fredag. Jeg og Aase dro hjem på lørdag. I dag var det trening på Trondsbu. Har faktisk aldri vært der så seint på året. Været var nydelig, og det ble et par dirigeringer og feltsøk på Sami, og feltsøk på Isak. Begge to elsker å løpe så jeg må nok bruke små dummier eller tennisballer slik at de virkelig må konsentrere seg for å finne apportene.

Og, venter på løpetid....

Noen bilder fra Sâlen:
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar