lørdag 11. november 2017

Valpene får nye hjem/Klubbmesterskap/jobbehelg/Debut i AK

Først noen valpebilder:






Prøvde meg på klubbmesterskapet på Greaker på lørdag den 28. Men først kom Linda og hentet Nala. Og det har gått så bra:-) Er kjempeglad for det. Er jo litt spent når "barna"drar fra redet.




Tok det med ro og gikk med Ailo i AK. Er veldig fornøyd med han, han satt rolig, knallet ikke, men rotet litt på den ene dobbelmark. Ellers gikk enkelt mark.og dirigering fint. Ble nr. 2. Stilte Sami i EK. Hun har jo ikke trent på flere mnd, men hun gjorde det hun skulle, og ble nr. 2 her også.

Dagen etter skulle jeg deltatt på det store dummysulaget på Ås med Ailo, men jeg måtte holde meg hjemme. Berit hentet Norman, og Kjersti hentet Nova på ettermiddagen.




Hadde jobbehelg helgen etter, og dro på jobb. Det gikk ikke bra. Ny tur til legen den 6 november. Cathrine hentet Nike på tirsdag, og alle valpene har slått seg til ro i sine nye hjem. Nova fikk en infeksjon, men er nå på bedringens vei. Her Cathrine:



I dag har vi arrangert årets siste bevegelige AK prøve med ender på Greaker. Hadde full klasse, men fikk flere avbookinger, så da stilte jeg med Sami og Ailo som "makkerhunder". Sami fikk ikke jobbet så mye da  den andre hunden vegret vilt. Ailo gikk i par med Line, og da det tok litt ekstra tid på den første markeringen til Line, knallet han. Satte da på han bånd, og han fikk hente et par ender på feltet, en markering og en dirigering.. Men ekstra moro at Øyvind og Line fikk 1 premie, HURRA!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar