torsdag 30. november 2017

Diare/Drangedal/Jessheim storsenter/Kongsvinger Sykehus

Har vært noen slitsomme uker. Diareen og uvelheten vil ikke gi seg. Har tatt mange prøver, alle neg.
Er ikke enkelt å ha det slik, alt må planlegges.
Fikk kjørt en tur til mamma helgen 18 november. Da hadde jeg ikke vært hos henne siden slutten av august. Hadde med meg Isak og Ailo. Sami og Nikki var hjemme hos Arne. Vi hadde det trivelig som alltid, men det var speilglatt ute så vi holdt oss mest innendørs. Fikk hengt opp gardin, utelys og glasskule. Har jammen blitt "handy" på mine gamle dager;-)




På jobb igjen den 22 ,men da måtte jeg ta kontakt med legen igjen. Og nå skjer ting, skal til spesialist, og i tillegg ta CT av magen i desember. Prøver å komme meg gjennom nattvaktene i helgen. Har deretter fri ei uke.

Nattvaktene gikk "greit" Sier ikke mere om det.....

Og det ble en aktiv uke. Traff May på tirsdag for vår årlige handletur på Jessheim Storsenter som bare blir større og større. Fikk handlet julegaver og spist nydelig mat på Jordbærpikene.
I dag røntgen av begge knærne på Kongsvinger Sykehus. Deretter time hos spesialist. Og da fikk jeg "dommen" , plager med knærne livet ut, sprukket menisk i begge knær i tillegg til stor slitasje. Så det tydelig på bildene... Ja, ja.

I ettermiddag, hvordan lese din hund ved Peder Z. Chrstiansen. Hadde med meg Ailo, som overrasket noe. Stygg "apemann" på kjelke ble ikke skummel før den kom ganske nære oss. Men han var også avhengig av meg. "Bytte" interessen er det ikke noe i veien med, mens jaktlysten i denne settingen ikke var så stor. Det jeg syntes var bra var at han søkte støtte hos meg flere ganger:-)

Nå blir det trening i Kløftahallen i morgen, og på Greaker på lørdag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar