torsdag 19. desember 2013

Løpetid/Drangedal/JUL!

Traff May på Jessheim på tirsdag for den årlige handleturen vår. Syntes ikke jeg brukte mye penger, men når jeg kikket på kvitteringene ble det  jammen over tre tusen....

Sami fikk løpetid 18 desember, så nå er det bare å planlegge videre... Er glad, men litt spent og usikker også. Nå er det å håpe at parringen går bra, så er det å håpe på at det blir valper. Så er det fødselen, og  håpe at det går uten komplikasjoner og at alle valpene er friske og sunne, og så er det om jeg får solgt de.. Men innimellom alt dette så er det JUL!!

Drar til Drangedal i dag, skal feire dagen til Unni Anita på lørdag, gleder meg:-) Skal jobbe julaften, 1 og 2 dag, så jeg drar hit igjen på lille julaften.  Blir nok litt styr her framover.

Arne og jeg tok en tur på vannskianlegget for å ta noen julebilder av hundene, og her er resultatet:



 
 

 
 
 
RIKTIG GOD JUL ALLE SAMMEN!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar