søndag 8. desember 2013

Drangedal/Julebord

Jeg, Isak og Sami dro til Drangedal på lørdag den 30 november. Var litt spent på hvordan Sami og Rizza skulle gå sammen. Men det gikk veldig bra, ingen av hundene bryr seg om andre hunder, så da ordnet det seg. Men jeg følger selvfølgelig med...

Fredag traff jeg Vidar  og Berit på travbanen. Vi trente på markeringer. Om kvelden var det julebord i avdelingen på Skaslien gjestegård på Kirkenær. Nydelig mat. Spiste altfor mye. Først koldtbord, så julemat og tilslutt dessert... Orket ikke mer enn to glass vin og en øl. Lørdag var det siste dag med aktivitetsgjengen. Vi var heldige med været og vi hadde noen hyggelige timer på travbanen.

I dag skulle jeg vært på Jessheim storsenter og handlet, men det ble avlyst pga snøværet. Like greit, for da fikk jeg sett på all sporten på tv`n;-)

Nå venter fem nattvakter.

OG, Sami har fremdeles ikke fått løpetid....

Her noen bilder fra gårsdagen:



                                        


                                         

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar