lørdag 9. november 2013

Valpeplaner/Drangedal/Klubbmesterskap

Planlegger valper etter Sami og Isak. Lurte lenge på hannhund til Sami, men oppdaget etterhvert at Isak passet veldig bra til henne. Venter løpetid i løpet av november, spennende. Har sendt inn søknad om kennelnavn til NKK så da får vi se hva det blir...  Har sjekket stamtavle, MH, AD/HA og øyelysning. Og, ikke minst så kjenner jeg hundene mine. Og noe som jeg syntes sier sitt, er at tre av mine treningskompiser ønsker en valp fra denne kombinasjonen:-):-)

Både Isak og Sami er kjempesnille hunder, ingen aggresivitet mot noen:-)   Og når de i tillegg elsker å jobbe, for så å  slappe av i sofaen sammen med meg syntes jeg det er noe å avle på videre. Ikke noe er bedre enn å ha vært ute og trent med hundene for så å slange seg ned i sofaen, enten med en bok eller et glass vin eller øl:-)

Ellers har uka gått med jobb, trening på travbanen og  på Ullernjordet! Fot, dobbelmark. og dirigeringer!

Men har  rukket å hentet Rizza, på Jessheim. Rizza er ei 7,5år terv tispe, omplasseringshund  som nå har slått seg fullstendig til ro hos mamma i Drangedal.:-):-)

I morgen skal jeg selge utstyr på klubbmesterskapet i regi av Oslo og Omegn Retrieverklubb for Qrutrøk. Og neste uke blir det ingen hundetrening, formiddager hele uka...
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar