søndag 17. november 2013

Jobb/fellestrening/Dogs4ALL

Hadde en kjempetrivelig søndag på Vormsund på Greni gård i regi av Retriverklubben avdeling Oslo. Mange nye og gamle hundevenner var innom og handlet varer fra Qrutrøk:-) 

Resten av uka jobbet jeg formiddager, men rakk en fellestrening på tirsdag. Innkalling, sitt og bli samt lineføring kan vi aldri få trent nok på:-)

Lørdag satt jeg på "stand"  på Dogs4 All. NRK, Norsk Retriever klubb sentralt, og det var hyggelig. Spørsmål fra innførsel av hund til "vanlige" spørsmål gikk unna, og jammen greide jeg ikke å få brukt en del penger også,  fra  hundemadrasser, omega 3 og plaque off, og godbiter selvfølgelig:-)

Ellers blir det jo så altfor fort mørkt om kveldene, men i dag har jeg rukket å trene litt på travbanen på Skarnes. Lurer faktisk på om hundene mine har mistet luktesansen;-)  Feltsøket gikk ikke som planlagt, MEN det som var bra var at Isak holdt seg til meg under hele treningen:-):-)


 
 
 

 
 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar