torsdag 15. februar 2018

Budapest/Nordic Tenors/skitur

Arne dro til Budapest sammen med Martin og Thor  den 9 februar og kom tilbake den 13.

Jeg hadde fått en super julegave av May, konsert med Nordic Tenors i Drøbak på lørdag den 10, og da var gode råd dyre. Heldigvis stilte Lene og Andrei opp og passet hundene<3<3 Jeg dro 1530 og var hjemme igjen 2200. En super kveld!! May hadde laget nydelig mat, biff, fløtegratinerte poteter, og en fantastisk soppstuing, og jeg som egentlig ikke liker sopp....Deretter var det tid for konsert. Og for en konsert, første men absolutt ikke siste gang for meg... En blanding av alvor, åndelighet, moro og fantastisk skuespill og sang... Turen hjem fra Drøbak gikk som en lek, og når det i tillegg hadde gått så bra her hjemme med hundene ble det en perfekt kveld:-):-)


Nytt besøk hos Jenni med Ailo denne uka. Svarene fra røntgenbildene viste ikke noe, både rygg, knær, albuer og haser var bra. Jenni behandlet han med laser og knekte opp noen låsninger i ryggen. Er mye bedre nå. Ligger ikke bare i buret på soverommet mer, deilig... Kutter ut tramadol, og gir han kun rimadyl i noen dager til. Skal bruke back on track dekkenet, og gå litt lengre turer med han, gjerne i trav, ikke lett.

Og Isak er også bedre, men han vil bare ha renal våtfor, for nyrene. Får han det samme i tørrfor og med antepsin kaster han opp.

Har friuke denne uka, og skal på jobb i morgen. Har rukket to skiturer med Marianne,som ordnet skisko til meg. Sami har fått to turer nede på jordene her sammen med Archie.. Drar ikke så veldig mye, men det er jo første gang vi prøver det.


Har blitt et par turer med Isak, Nikki og Ailo rundt feltet her. Isak dro kjempefint, Nikki ikke så verst, mens Ailo bare gikk og kikket på meg...






Deretter avslapping, her Ailo:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar