lørdag 9. desember 2023

Nova/Saga/Drangedal/Julegaveapportering

 Fikk besøk av både Nova og Saga forrige fredag, og det gikk kjempefint. Saga har jo vært her flere ganger, men det var første gang for Nova etter at Kjersti hentet henne i november  2017. Men det gikk uten problemer både Arnie, Nikki og Ailo syntes det var helt i orden med besøk. Jeg jobbet nattvakter den helgen, og jeg traff Therese på travbanen på lørdagen. Og Dovre og Nova fant tonen med en gang så da håper vi at Nova får et nytt hjem hos han og Therese. Her er de:


Gikk av nattvakt på mandagen, og på tirsdag dro jeg kl.0630 til Drangedal. Forferdelig kø, og utrolig glatt inn mot Oslo, men jeg kom meg helskinnet fram. Kjørte først og hentet bildet til Vidar hos Solveig i Kragerø, dro så til Drangedal. Traff Unni Anita, besøkte Ingebjørg, og en lyntur til Haldis. Så en tur på grava til mamma og pappa og tente et lys før jeg avsluttet hos onkel Bjørn og Tone i Skien. Var hjemme 2030, og det ble en kort kveld...

Hadde friuke så jeg rakk også en tur på Peppes på Jessheim der jeg traff kollegaer fra "gamle" Gardermoen. Hyggelig som alltid

Og i dag har vi vært på Fløytdammen, julegaveapportering: Bildene er tatt av Allan Tinstveit








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar