mandag 19. april 2021

Operasjon/Lp/påske/bursdag

 Arne ble ryggoperert i uke 12. Ble litt fram og tilbake da det ble oppdaget en bilyd på hjertet. Men operasjonen ble gjennomført, og det ser veldig bra ut, foreløpig..

Ellers har Ailo deltatt lp mot FCi3 i regi av Hamar Hundeskole. Tema på samlingen var fellesøvelser, fri ved fot, avstand og Z og L. Har fått lekser.....



Jobbet hele påsken tilogmed langfredag. Trente hos Vidar på påskeaften, og på Sæter 2 påskedag.


Jaktlydighetskurset og AK/EK prøven har vi utsatt. Men håper å få gjennomført ganske snart.

Har ellers vært på sykehuset i Kongsvinger og fått "dommen"på knærne mine. Ingen brusk igjen så det er ikke rart jeg har vondt til tider. Løsningen på sikt blir proteser, men jeg er ikke der ennå. 

Har vært på travbanen trent LP  med Marianne og Archie, og ellers har det blitt flere turer til SIAP. 

Og her er  Archie, broren til Ailo. Han er godkjent redningshund i NRO. Han har førstepremie i BK retrieverjakt, fikk det på første forsøk, og er i klasse 3 i lydighet. Er kjempestolt! Ligner sin far Isak<3<3


 Ailo og Marianne:


Var på mammografi den 15 april, 2 år siden sist. 

Feiret bursdagen min på travbanen med rallytrening, grilling av pølser og kakespising. Arne  og Marianne hadde bakt nydelige kaker, ostekake og færoyisk kake som minnet om Pavlova. Etterpå ble det bobler og avslapning på terrassen med en kjempegod vin. Takk Linda:-)









Og i går var jeg her. Flott område på våren før kyrne kommer. Trente litt med Arnie men det ble for vanskelig for han. En dummy foran og en bak han fungerte dårlig. det ble mye løping... Trente firkanten med Ailo og Nikki, og det veldig bra, unntatt det at Ailo byttet dummy......




Denne uka jobber jeg 7-15, er  markør hele uka. En ny valutahund skal trenes og sertifiseres.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar