tirsdag 9. mars 2021

Snø/webinar/Lahaugmoen/Drammen hundehall/Jaktlydighet

Hadde planlagt og dra til Lahaugmoen den 19 februar, men våknet til det snøværet....Helgen ble derfor tilbragt med webinar med Oliver Kiraly fredag og lørdag kveld. I tillegg var det mye sport på tv. Var bare her hjemme til jeg skulle kjøre på jobb mandag kveld. Og hundene oppførte seg bra, selvom det bare ble lufting i hagen. 

Uka etter jobbet jeg nattvakter.Røntgen av begge knærne på Kongsvinger sykehus på tirsdag den 23, og styremøte på Zoom den 24. Dagen etter dro jeg og Ailo til Lahaugmoen og trente med Naomi.   Så var det nattvakter resten av helga.

2 mars ble Ailo 6 år, hurra for min spesielle Ailo<3<3

Her er gullungene bare noen dager gamle:


3 mars ble det en tur til Drammen hundehall sammen med Linda og Annichen. Tok bare med meg Ailo.

Vi trente rally og lydighet:



Dagen etter traff jeg Nina på travbanen. Vi planla helgens jaktlydighetskurs. Etterpå hadde vi møte i jaktkomiteen på Mona Lisa.

Helgen ble tilbragt på travbanen. Hele 9 deltakere der alle retrieverrasene var presentert!. Tre labradorer, to curlier, en flat, en Golden, en toller  og en ches. Blåste en del på lørdag, men vi tente opp bålpanna, og hadde en fin dag sammen. Søndagen skinte sola, og hundene løste oppgavene. Dette var et nybegynnerkurs, så vi tok oss tid til at alle hundene fikk gjøre seg kjent på området før vi startet treningen. 

Deretter tok vi hver sin ekvipasje og trente på sitt og bli, fot og avleveringer.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar