mandag 20. mai 2019

BK kurs/Drangedal/Jaktkonferanse/Jaktcup

Dag 2 på BK kurset den 5 mai med Nikki gikk også kjempefint! Det vi må jobbe mer med er avleveringer, de er noe slurvete.
Det var kaldt i vannet, minusgrader om natta, så her er Nikki med dekken:

Uka etter, uke 19, jobbet jeg 7-15 vakter. Men det skjedde så mye den uka at jeg måtte be om fri noen dager. Arne på sykehus, fotograf og takstmann i Drangedal. Var rart og være helt alene der, også uten hunder.... Rakk tilogmed å besøke May i Kjeåsen, hyggelig som alltid <3

Så var det jaktkonferanse på Gardermoen helgen 11-12 mai. Var veldig bra, med praktisk arbeid og diskusjoner. Marianne luftet hundene for meg på lørdag. Men, jeg ble syk, på men holdt ut hele dagen, men søndagen lå jeg rett ut.

Uka etter var jeg fremdeles syk, men dro på jaktcupen i Elverum som Tone arrangerte. Tema:stadga og fotgående. Stilte med Nikki i "And"  Nikki gjorde rent bord, fikk 20 poeng og ble dommerens favoritt.

Ailo og Sami stilte i "Gås" Kirsten og Tone hadde lagt opp en spennende walk up med skytter og kaster på hver side. Sami gjorde jobben, men gikk litt foran meg, 19 poeng. Ailo var ivrig, men behersket seg, helt til jeg skulle ta på båndet.....Ja,ja...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar