søndag 17. september 2017

Valper/Trondsbu/MR/1AK

Valpene vokser og vokser, og Sami er en kjempeflink mamma:-):-) Alle har mer enn doblet vekten sin  , og er virkelig noen kompakte tennisballer. Den første uka var hun bare ute og gjorde i fra seg, så rett inn til valpene igjen. Denne uka har vi tatt noen småturer, og hun har fått lekt litt. Fint å komme litt ut, men så vil hun rett inn til de igjen.

I går klippet jeg klør, ikke helt lett. Arne holdt en og en, mens jeg brukte negleklipperen. Ikke populært.......Benyttet anledningen til å pusse opp i valpekassen.










Har blitt noen korte turer til Trondsbu med Ailo og Isak. Lufting og et par vilttreninger. Isak med fine avleveringer og Ailo har ikke tatt seg noen ekstra runder.

Kneet mitt er fremdeles ikke helt bra. Tok MR på Hamar den 11, og fikk svar noen dager senere. Leddbåndet på innsiden av kneet er skadet/strukket, og jeg må ta det helt med ro i noen uker til.  Skal også ta røntgen. Fint og endelig få et svar. Er glad jeg slipper operasjon.

Maria og Saga debuterte i dag på jaktprøve, AK i Vestfold. Og jammen ble det ikke 1 premie!!!
Er kjempestolt:-) Øyvind og Line deltok også, og det ble en 3 premie pga en litt omstendig landdirigering. Det er små marginer. Line er absolutt god for en 1 premie, så den kommer.
Her Saga og Line i dag:

Her noen bilder av slekten til valpene: "Bestefar" Moormans Nightmare

Her pappa Milton som valp med søster Annie og pappa:





1 kommentar:

  1. Så fine valper Vera! Og den der bestefaren er bare utrolig kjekk :D
    Hilsen Liv Turid

    SvarSlett