mandag 3. april 2017

Lydighetstrening/Drangedal/Jaktkurs/Andecup/Kiel

Etter nattvakthelg den 17-19  mars fikk vi til en lydighetstrening utenfor Tine på mandag den 20 sammen med Marianne, Astro og Archie.  Ailo var flink, hoppet fint over hinderet, han løp rundt på siste stevne.. og gjorde ellers det han skulle:-) Tok med meg Ailo og Isak og kjørte til Drangedal den 21. Sami ble igjen hos Arne. Hadde friuke, og kom tilbake på torsdag. Lørdag dro jeg og Sami til Dillingøy, for første gang. Trening med Lars Nørgård i regi av avd.Østfold/Oslo. Det ble varmt, og jeg så at Sami ikke er så lydig på lang avstand.... Trivelig kurs, og traff mange jeg ikke har sett på flere år..   Her Isak som slapper av i Drangedal:

 Sami i aksjon på Dillingøy:



Mandag, møte i jaktkomiteen, og tirsdag avslutning på Andecupen. Ble litt forfall pga sykdom o.a, men vi fikk kåret vinnerne i hver klasse. Kjersti hadde jo deltatt med Ailo, men siden hun hentet Grazie den dagen, måttte jeg gå med Ailo, og det gikk supert!. Bente var dommer, og Ailo gjorde det han skulle, sitt og bli, dobbelmarkering og dirigering. "Rampen" min oppførte seg og fikk 18 og 20 poeng og vant GÅS! 98 ut av 100 poeng...Helt utrolig, fra Andunge til GÅS på 1 år!! Her sammen med Pippi som vant And, og Såfin som ble vinner i Andunge:


Jobbet formiddager i uke 13, men tok meg fri på fredag den 31 mars. Da var det tur til Kiel med mamma, May og Aud. Og gjett om vi hadde en trivelig tur. Nydelig mat, kjempefine lugarer og underholdning, og så fikk vi brukt penger både på Color Fantasy og i Kiel.








Nå venter friuke før jobbehelg den 7-9 april.  Blir forhåpentligvis litt hundetrening og så styremøte den 5 april.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar