fredag 3. mars 2017

Konserthuset/Strauss/Andecup/Valpeplaner...

Lørdag 18 februar var jeg og May i konserthuset i Oslo på Strauss galla. Vi spiste først på Fridays på Aker brygge, nydelig hamburger og øl. Konserten startet kl.1900, og det som var moro var at vi var blant de yngste der...men først en perfekt selfie.....






Og vi hadde en trivelig kveld, og tenk at jeg likte balletten også...

Thor og Arne skulle dra til Dublin dagen etter, så da passet det bra at jeg fikk sitte på med Thor  hjem igjen. Hadde fri uka etter. Andecupen startet på tirsdag. en cup jeg har "oppfunnet" på nattvakter da det er rolig. Hele 31 påmeldte, ikke verst. Kjersti deltar med Ailo, Sami og Isak er ikke med i år. Og selvom det er "bare" for gøy, kan det være utfordrende å være dommer....

Jobbet helgen etter, og så var det ettermiddager denne uka. Mye uro på pga omorganisering, og at det må spares på alt. Ikke godt å si hvordan det vil bli framover.

Ellers har jeg funnet hanne til Sami... Broren til Zack, Robben,  som bor i Oslo og som er redningshund. Har snakket med eieren og vi skal treffes, både eiere og hunder. Og han høres super ut, både mentalt og arbeidsmessig. Tror det kan bli flotte foxrøde valper. Kjenner jeg begynner å glede meg... Men vet jo at det er mye som kan skje. Venter løpetid på Sami i juli. ..Her er han:


Nå er det helg,  VM i Lahti og  vilttrening......




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar