torsdag 8. desember 2016

Styremøte/Lene/Konsert/Drangedal

Uke 47 ble en travel uke. Jobbet formiddager fra 0800-1530, men det ble i tillegg til jobb mammografi og trening i Kongsvingerhallen på tirsdag, avslutning på valpekurset  og styremøte på onsdag,  trening med Vidar og Øyvind samt besøk av Lene og Andrej på lørdag, og en trening til på søndag... Puuh...


Når det gjelder treningen så hadde vi vilt på lørdag og søndag. Var i området rundt Sæter, og hundene fikk både dirigeringer, søk og markeringer. På søndag brukte vi apportkasteren også, og det ble utfordrende nok. Brukte langline på Ailo, den bryr han seg ikke noe om, hui hvor det går, jeg får
byttet trykket i hånda.
Mandag den 28 november deltok jeg på min første julekonsert i kirken, nærmere bestemt Sand kirke i Nord Odal. Blåtoner med Knut Anders Sørum, Nora og Levi:






Hadde friuke, uke 48, og skulle på trening i hallen på tirsdag, men siden jeg hadde en formiddagstrening på Siap sammen med Kjersti og Berit S ble vi hjemme, både jeg og hundene var slitne. Men vi hadde en fin trening, dirigeringer, og stoppsignal, høyre/venstre. Onsdag den 30 dro jeg og hundene til Drangedal. Skulle bli med mamma til veterinær med Rizza på torsdag. Kjørte tilbake på fredag, har jobbehelg, men rakk en tur til Sverige med Lene før jeg måtte kjøre på jobb. Nok å bruke penger på der...
Ellers har jeg hovnet forferdelig opp rundt høyre kne, greier ikke bøye det. Merket for første gang problemer med det kneet  den 4 november etter at jeg hadde belastet det ekstra mye dagene før. Den fredagen kunne jeg ikke gå, og ble liggende i nesten 24 timer. Så har jeg holdt det i sjakk siden, men nå har det blitt verre. Skal til lege på mandag den 5 desember.

Og legen tok flere prøver, og sendte meg til røntgen....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar