fredag 30. januar 2015

Ultralyd/Valper!!

Har vært noen spennende dager, er Sami drektig eller ikke? Jeg har vært ganske sikker på at hun er det pga at hun har sovet så mye mer enn vanlig. Syntes hun hadde forandret seg uka etter parring også..
Bestemte meg for å ta ultralyd i dag, og heldigvis fikk jeg time kl.1000. og den viste mange valper, mellom 7-8.... blir skjelven..
Valpene kommer til å bli født i slutten av februar, og blir leveringsklare i slutten av april.

Så nå starter planleggingen for alvor, Arne skal ordne valpekasse under trappa. Og jeg må bestille valpefor. Sami skal begynne å gå på det nå. Skal snart på jobb, men har nesten ikke tid til det...

Ellers har jo dagene gått, jeg har jobbet en del overtid, og det  har vært kjempeglatt så det har ikke vært noe særlig annen aktivitet hverken på meg eller hundene..

Ultrabildet som ble tatt i dag 30 januar:

















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar