søndag 13. juli 2014

Overtid /Blodspor/Clickercamp 2014!

Jobbet overtid natt til mandag den 30 juni.. Hentet blod til sporprøven hos Berit  og leverte til Anne. Hun hadde lagt ut to spor til Isak og Sami kvelden før. Det gikk bra med begge to, og særlig Sami var flink, nøyaktig og ivrig.  Hadde så  ansvaret for fellestreningen på Trondsbu på tirsdag. Trente litt på forhånd med Isak og Sami, over vann, som nesten har grodd igjen. Mamma kom på besøk om kvelden.  På onsdag kom Gudrun og Anne Lise. De overnattet til torsdag. Skulle på jobb på fredag, men på lørdag og søndag jobbet Grethe for meg. Hun skyldte meg to vakter.


Lørdag  var det oppstart på Clickercamp 2014, lydighet, jakt, bruks, rally, rundering, platform, spor osv... Jeg hentet Anna på fredag og hun overnattet hos meg til lørdag. Hun skulle ha 3 kurs, rallylydighet 1 og 2 samt konkurranselydighet. Og, foredrag en kveld.

Jeg var observatør på kunsten og takle forstyrrelser med Leif Ole Baygnes på lørdag og søndag, fantastisk kurs:-) mandag og tirsdag var det platformkurs med samme instruktør. Jeg deltok med Isak. Isak, og ikke minst jeg blir påvirket av miljøet rundt oss. Testet ut med Sami, og da var jeg en helt annen person.. Delte hytte med Aase, og det var trivelig og sosialt:-)  gleder meg til neste år:-):-)

Avsluttet med å bli med på spesialsøk med Isak. Det var kun to deltakere. Super instruktør, Nina Cooper:-):-) Platform, mini/id samt banesøk.

  Kjørte Anna til Gardermoen på torsdag, og på fredag dro jeg og Arne til Anne. Bading med både to og firbeinte, samt god mat. Lørdag ble det rydding her hjemme . Jeg var såvidt en tur med hundene på travbanen og Trondsbu. Sami og Isak fikk hver sin vanndirigering, to landdirigeringer, en dobbelmarkering på vann, fotgående og innkalling:-):-)

 
 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar